Wednesday, March 25, 2015

Come as you are! Vem como estais!

It doesn't matter what you went through, or is going through right now. God is more than capable of accepting you just as you are!

Come to me, all who labor and are heavy laden, and I will give you rest. Take my yoke upon you, and learn from me, for I am gentle and lowly in heart, and you will find rest for your souls. For my yoke is easy, and my burden is light.” Mathew 11:28-30

Não importa o que você ja passou, ou esta passando agota. Deus é mais do que capaz de te aceitar assim como estas!

Vinde a mim, todos os que estais cansados e oprimidos, e eu vos aliviarei. Tomai sobre vós o meu jugo, e aprendei de mim, que sou manso e humilde de coração, e encontrareis descanso para a vossa alma.Porque o meu jugo é suave, e o meu fardo é leve. Mateus 11:28-30


No comments:

Post a Comment

Total Pageviews